|
|
| Author | Message |
|---|
WhiteWidow' Moderator

Posts: 34584 Join date: 2009-11-13 Age: 16 Location: In your bed.
 | Subject: Re: Rammstein Wed Aug 04, 2010 6:35 am | |
| Send "Vampire" Ringtones to Cell
How strong a will How long to kill The Vampire's out to play He's going for his prey How wise the decisions How clear of a mind with perfect precision The aim it will find Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back How sweet can it taste? How good can you feel? The enemy is dead Your victory is real How deep can you fall? How low can you feel? How sweet can it be? To know it is real? Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back How strong a will How long to kill The Vampire's out to play He's going for his prey How wise the decisions How clear of a mind with perfect precision The aim it will find Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back |
|
 | |
WhiteWidow' Moderator

| Send "Vampire" Ringtones to Cell
How strong a will How long to kill The Vampire's out to play He's going for his prey How wise the decisions How clear of a mind with perfect precision The aim it will find Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back How sweet can it taste? How good can you feel? The enemy is dead Your victory is real How deep can you fall? How low can you feel? How sweet can it be? To know it is real? Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back How strong a will How long to kill The Vampire's out to play He's going for his prey How wise the decisions How clear of a mind with perfect precision The aim it will find Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back |
|
 | |
WhiteWidow' Moderator

| Send "Weisses Fleisch" Ringtones to Cell
Du auf dem Schulhof ich zum Töten bereit und keiner hier weiss von meiner Einsamkeit Rote Striemen auf weisser Haut ich tu dir weh und du jammerst laut Jetzt hast du Angst und ich bin soweit mein schwarzes Blut versaut dir das Kleid Dein weisses Fleisch erregt mich so ich bin doch nur ein Gigolo dein weisses Fleisch erleuchtet mich Mein schwarzes Blut und dein weisses Fleisch ich werd immer geiler von deinem Gekreisch der Angstschweiss da auf deiner weissen Stirn hagelt in mein krankes Gehirn Dein weisses Fleisch erregt mich so ich bin doch nur ein Gigolo mein Vater war genau wie ich dein weisses Fleisch erleuchtet mich Jetzt hast du Angst und ich bin soweit mein krankes Dasein nach Erlösung schreit dein weisses Fleisch wird mein Schafott in meinem Himmel gibt es keinen Gott Dein weisses Fleisch erregt mich so ich bin doch nur ein Gigolo dein weisses Fleisch erleuchtet mich mein Vater war genau wie ich dein weisses Fleisch erregt mich so ich bin ein trauriger Gigolo dein weisses Fleisch erleuchtet mich |
|
 | |
WhiteWidow' Moderator

| Send "Weisses Fleisch" Ringtones to Cell
Du auf dem Schulhof ich zum Töten bereit und keiner hier weiss von meiner Einsamkeit Rote Striemen auf weisser Haut ich tu dir weh und du jammerst laut Jetzt hast du Angst und ich bin soweit mein schwarzes Blut versaut dir das Kleid Dein weisses Fleisch erregt mich so ich bin doch nur ein Gigolo dein weisses Fleisch erleuchtet mich Mein schwarzes Blut und dein weisses Fleisch ich werd immer geiler von deinem Gekreisch der Angstschweiss da auf deiner weissen Stirn hagelt in mein krankes Gehirn Dein weisses Fleisch erregt mich so ich bin doch nur ein Gigolo mein Vater war genau wie ich dein weisses Fleisch erleuchtet mich Jetzt hast du Angst und ich bin soweit mein krankes Dasein nach Erlösung schreit dein weisses Fleisch wird mein Schafott in meinem Himmel gibt es keinen Gott Dein weisses Fleisch erregt mich so ich bin doch nur ein Gigolo dein weisses Fleisch erleuchtet mich mein Vater war genau wie ich dein weisses Fleisch erregt mich so ich bin ein trauriger Gigolo dein weisses Fleisch erleuchtet mich |
|
 | |
WhiteWidow' Moderator

| Send "White Flesh" Ringtones to Cell
You in the schoolyard I'm ready to kill and nobody here knows of my loneliness Red welts on the white skin I'm hurting you and you whimper loud Now you are scared And I am ready My black blood soils your dress Your white flesh excites me so I am just a gigolo Your white flesh enlightens me My black blood and your white flesh I'm getting more excited by your screams The sweat of fear on your white forehead It is hailing into my sick brain Your white flesh excites me so I am just a gigolo My father was just like me Your white flesh enlightens me Now you are scared and I am ready My sick existence screams for redemption Your white flesh becomes my scaffold In my heavenÝthere is no god Your white flesh excites me so I am just a gigolo Your white flesh enlightens me My father was just like me Your white flesh excites me so Sadly I am a gigolo Your white flesh enlightens - me
|
|
 | |
WhiteWidow' Moderator

| Subject: Re: Rammstein Wed Aug 04, 2010 6:36 am | |
| Send "White Flesh" Ringtones to Cell
You in the schoolyard I'm ready to kill and nobody here knows of my loneliness Red welts on the white skin I'm hurting you and you whimper loud Now you are scared And I am ready My black blood soils your dress Your white flesh excites me so I am just a gigolo Your white flesh enlightens me My black blood and your white flesh I'm getting more excited by your screams The sweat of fear on your white forehead It is hailing into my sick brain Your white flesh excites me so I am just a gigolo My father was just like me Your white flesh enlightens me Now you are scared and I am ready My sick existence screams for redemption Your white flesh becomes my scaffold In my heavenÝthere is no god Your white flesh excites me so I am just a gigolo Your white flesh enlightens me My father was just like me Your white flesh excites me so Sadly I am a gigolo Your white flesh enlightens - me
|
|
 | |
WhiteWidow' Moderator

| Send "Wild Wine" Ringtones to Cell
Wild wine - before your castle wild wine - I am ready Arrival is announced - only for the king God, stand by me - and open your gates wild wine - and totally slow wild wine - so warm and moist Wild wine - before your lap wild wine - it has been written deep in the water - you don't cross but my desire - laughs at the wings wild wine - like a dove wild wine - so wet and hot Wild wine - before this darkness wild wine - healed by the light it stays hidden - otherwise we could defend ourselves I wait for you - at the end of the night wild wine - only a grape wild wine - and bitter like snow I wait for you - at the end of the night
|
|
 | |
WhiteWidow' Moderator

| Send "Wild Wine" Ringtones to Cell
Wild wine - before your castle wild wine - I am ready Arrival is announced - only for the king God, stand by me - and open your gates wild wine - and totally slow wild wine - so warm and moist Wild wine - before your lap wild wine - it has been written deep in the water - you don't cross but my desire - laughs at the wings wild wine - like a dove wild wine - so wet and hot Wild wine - before this darkness wild wine - healed by the light it stays hidden - otherwise we could defend ourselves I wait for you - at the end of the night wild wine - only a grape wild wine - and bitter like snow I wait for you - at the end of the night
|
|
 | |
WhiteWidow' Moderator

| Send "Wilder Wein" Ringtones to Cell
Wilder Wein - vor deinem Schloss Wilder Wein - ich bin bereit man meldet Ankunft - nur für den König Gott steh mir bei - und öffne deine Tore Wilder Wein - und ganz langsam Wilder Wein - so warm und feucht Wilder Wein - vor deinem Schoss Wilder Wein - es steht geschrieben tief im Wasser - kreuzt man nicht doch meine Lust - verlacht die Flügel Wilder Wein - wie eine Taube Wilder Wein - so nass und heiss Wilder Wein - vor diesem Dunkel Wilder Wein - von Licht geheilt es bleibt verborgen - sonst könnten wir uns wehren ich warte auf dich - am Ende der Nacht Wilder Wein - nur eine Traube Wilder Wein - und bitter wie Schnee Ich warte auf dich - am Ende der Nacht
|
|
 | |
WhiteWidow' Moderator

| Subject: Re: Rammstein Wed Aug 04, 2010 6:37 am | |
| Send "Wilder Wein" Ringtones to Cell
Wilder Wein - vor deinem Schloss Wilder Wein - ich bin bereit man meldet Ankunft - nur für den König Gott steh mir bei - und öffne deine Tore Wilder Wein - und ganz langsam Wilder Wein - so warm und feucht Wilder Wein - vor deinem Schoss Wilder Wein - es steht geschrieben tief im Wasser - kreuzt man nicht doch meine Lust - verlacht die Flügel Wilder Wein - wie eine Taube Wilder Wein - so nass und heiss Wilder Wein - vor diesem Dunkel Wilder Wein - von Licht geheilt es bleibt verborgen - sonst könnten wir uns wehren ich warte auf dich - am Ende der Nacht Wilder Wein - nur eine Traube Wilder Wein - und bitter wie Schnee Ich warte auf dich - am Ende der Nacht |
|
 | |
WhiteWidow' Moderator

| Send "Wo Bist Du" Ringtones to Cell
Ich liebe dich Ich liebe dich nicht Ich liebe dich nicht mehr Ich liebe dich nicht mehr Ich liebe dich nicht mehr oder weniger als du Als du mich geliebt hast Als du mich noch geliebt hast
Die schönen Mädchen sind nicht schön Die warmen Hände sind so kalt Alle Uhren bleiben stehen Lachen ist nicht mehr gesund und bald
Suche ich dich hinter dem Licht Wo bist du Wo bist du So allein will ich nicht sein Wo bist du Wo bist du
Die schönen Mädchen sind nicht schön Die warmen Hände sind so kalt Alle Uhren bleiben stehen Lachen ist nicht mehr gesund, und bald
Die schönen Mädchen sind nicht schön Die warmen Hände sind so kalt Alle Uhren bleiben stehen Lachen ist nicht mehr gesund, und bald
Ich suche dich hinter dem Licht Wo bist du Wo bist du So allein will ich nicht sein Wo bist du Wo bist du Ich suche dich unter jedem Stein Wo bist du Wo bist du Ich schlaf mit einem Messer ein Wo bist du |
|
 | |
WhiteWidow' Moderator

| Send "Wo Bist Du" Ringtones to Cell
Ich liebe dich Ich liebe dich nicht Ich liebe dich nicht mehr Ich liebe dich nicht mehr Ich liebe dich nicht mehr oder weniger als du Als du mich geliebt hast Als du mich noch geliebt hast
Die schönen Mädchen sind nicht schön Die warmen Hände sind so kalt Alle Uhren bleiben stehen Lachen ist nicht mehr gesund und bald
Suche ich dich hinter dem Licht Wo bist du Wo bist du So allein will ich nicht sein Wo bist du Wo bist du
Ich suche dich hinter dem Licht Wo bist du Wo bist du So allein will ich nicht sein Wo bist du Wo bist du Ich suche dich unter jedem Stein Wo bist du Wo bist du Ich schlaf mit einem Messer ein Wo bist du |
|
 | |
WhiteWidow' Moderator

| Subject: Re: Rammstein Wed Aug 04, 2010 6:38 am | |
| Send "Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen?" Ringtones to Cell
Wollt ihr das Bett in Flammen sehen wollt ihr in Haut und Haaren untergehen ihr wollt doch auch den Dolch ins Laken stecken ihr wollt doch auch das Blut vom Degen lecken Rammstein Ihr seht die Kreuze auf dem Kissen Ihr meint euch darf die Unschuld kuessen Ihr glaubt zu toeten waere schwer Doch wo kommen all die Toten her Rammstein Sex ist ein Schlacht Liebe ist Krieg Wollt ihr das Bett in Flammen sehen wollt ihr in Haut und Haaren untergehen ihr wollt doch auch den Dolch ins Laken stecken ihr wollt doch auch das Blut vom Degen lecken Rammstein
|
|
 | |
WhiteWidow' Moderator

| Send "Zwitter" Ringtones to Cell
Ich hab ihr einen Kuss gestohlen sie wollte sich ihn wiederholen ich hab sie nicht mehr losgelassen verschmolzen so zu einer Masse so ist es mir nur allzurecht ich bin ein schönes Zweigeschlecht zwei Seelen unter meiner Brust zwei Geschlechter eine Lust
Zwitter, Zwitter
Ich gehe anders durch den Tag ich bin der schönste Mensch von allen ich sehe wunderbare Dinge die sind mir vorher gar nicht aufgefallen ich kann mich jeden Tag beglücken ich kann mir selber Rosen schicken da ist kein zweiter und kein dritter eins und eins das ist gleich
Zwitter, Zwitter ich bin so verliebt Zwitter, Zwitter ich bin in mich verliebt
Eins für mich eins für dich gibt es nicht für mich eins für mich eins für dich eins und eins das bin ich
Ich bin alleine doch nicht allein ich kann mit mir zusammen sein ich küsse früh mein Spiegelbild und schlafe abends mit mir ein wenn die anderen Mädchen suchten konnt ich mich schon selbst befruchten so bin ich dann auch nicht verzagt wenn einer zu mir Fick dich sagt
Zwitter, Zwitter ich bin so verliebt Zwitter, Zwitter ich bin in mich verliebt
Eins für mich eins für dich gibt es nicht für mich eins für mich eins für dich eins und eins das bin ich |
|
 | |
WhiteWidow' Moderator

| Send "You Have" Ringtones to Cell
You You have You have me You You have You have me You You have You have me You You have You have me
You You have You have me You have me You have asked me You have asked me You have asked me And I have said nothing
Will you until death seperates you Be true to her for all days
No No
No No
You You have You have me You You have You have me You You have You have me You have me You have asked me You have asked me You have asked me And I have said nothing
No No
Will you until death seperates you Love her in bad days
No No
Will you until death seperates you Be true to her
No No |
|
 | |
|